פורום
ניווט בפורום

דלקת חניכיים

ציטוט

שלום
האם לייזר בחנייכים יותר אקטיבי מניקוי אצל השיננית במקרה של דלקת חנייכים. ומי מומחה לביצוע לייזר ?. ועוד שאלה האם יש פתרון נוסף( תרוםות, פרוצדורה אחרת) לסילוק ריח רע מהפה מלבד ניקוי אצל השיננית כי הבעיה לא נעלמה

ציטוט

ראשית, רוב דלקות החניכיים הינן תוצאה של הצטברות חיידקים. לעיתים אחרי טיפול בודד יש שיפור וריפוי, לעיתים יש צורך בטיפולים חוזרים. חשוב לא פחות הוא הטיפול הביתי - לקבל הדרכה לשיפור יסודי של ההיגיינה האוראלית היומיומית, כולל שיטות ומיכשורים שונים (קיסם מבריש, סילונית, הברשת הלשון וכולי) והמאבק הוא יומיומי. 

אם יש בעייה קשה וכרוונית של החניכיים - מומלץ לבצע בדיקה עם מומחה חניכיים (פריודונט).

לגבי לייזר - יכול לסייע בלבד לחיטוי החניכיים לאחר הטיפול, אך כאמור - הזיהום היויומי של חיידקים מהאוויר והניקוי היומיומי בבית הינם קריטיים. 

עוד סיבות לריח רע מהפה הינן עששת, יובש פה, פטרת הפה, עישון ועוד. חלק מהמקרים הינם בכלל בגין בעיות בדרכי העיכול או דרכי הנשימה.

 

ריח רע מהפה - סיבות ופתרונות

כיצד לצחצח ולשמור על היגיינה אוראלית טובה ?

דלקות חניכיים - הסברים ועצות 

ציטוט

הייתי אצל הפריודנט ונאמר שזה כתוצאה מדחיסת מזון וקיבלתי תדריך מהשיננית להגיינה , אך הריח מטריד ולא מורגש שיפור. תודה על המענה

ציטוט

דחיסת מזון - ומה הסיבה לדחיסת המזון? דהיינו יש להתאים את הטיפול למצב, אני אישית לא יכול לנחש ולהציע פתרונות אישיים דרך האינטרנט. 

התחברות

בודק...