פורום
ניווט בפורום

נעילת לסתות-מה לעשות?

ציטוט

שלום, לפני שבוע סבלתי מכאבי ראש חזקים ואחרי יומיים של כאבים שמתי לב כי אני נועלת לסתות וזה כנראה מזה. קישרתי שגם חודשיים לפני היו פעמים שהייתי מתעוררת עם כאבים באוזן שייתכן ונבעו מזה. הכאבי ראש עברו ואני לא סובלת מזה יותר, אך כן אני שמה לב שהתופעה לא נעלמה. אני כן מודעת לזה שזה עדיין קורה (היום כן חשתי קצת כאב בפנים). האם יש סיכוי שזה יעבור לבד? זה יכול לעבור ללא טיפול?
יש לי בעייה עם רופאי שיניים. חרדתית ממש מהמחשבה ללכת לאחד. לפני שנתיים הייתה הפעם הראשונה שהעזתי ללכת בכל 35 שנותיי, ורק אחרי שקיבלתי המלצה על מישהי. אלא שברגע שחשפתי שזו הפעם הראשונה שלי, זכיתי לגלגול עיניים ולזלזול שפשוט לא חזרתי.
ראיתי שבמקרה של נעילת לסתות ושחיקת שיניים עושים סד. התחלטתי לנסות לבדוק את האופציות למקרה שאחליט ללכת. הבעייה שאין לי ניסיון ואני לא יודעת מה עדיף לעשות. אולי במקרה שלי היה עדיף ללכת למישהו פרטי, בתקווה שהפעם לא יזלזל בי, כי אז בטוח שלא אעשה את הסד ופשוט אוותר. הבעייה שאין לי אפשרות כלכלית ללכת למי שארצה ולכן השיקול הזה כנראה לא על הפרק. לפי מה שראיתי אוכל ללכת דרך הביטוח הפרטי לרופא שבהסדר (אם יאשרו את הבקשה שלי), שגם אין לי מושג אם זה עדיף, או דרך הקופה, כפי שעשיתי פעם קודמת (שפעם קודמת חיכיתי גם מעל חודשיים לתור ובסוף זה הסתיים שיצאתי מבלי לחזור).
אני באמת אבודת עצות. אני רק מתפללת שזה יעבור מעצמו, אבל מפחדת שזה אולי יחמיר. אודה לעצה

ציטוט

נעילת לסתות (ברוקסיזם) לרוב קורה ע"ר לחצים וסטרס, ובשנה האחרונה בעקבות הקורונה אנו רואים הרבה יותר מטופלים עם בעיות בהקשר לכך - שחיקת שיניים, שבירה של שיניים וכתרים,כאבי שרירים וכאבי ראש.

על כן הבעייה לא תפתר רק עם סד לילה, אלא במקביל לחפש דרכים שונות להפחתת הסטרס שגורם לברוקסיזם.

עצות רבות והסברים אפשר לקרוא כאן:

 

התחברות

בודק...