פורום
ניווט בפורום

כתר לקוי ושיוף שיניים

ציטוט

במהלך הרכבת כתר קבוע חרסינה עם מתכת, נראה שהוא לא התאים והרופא שייף את השן כדאי לבצע התאמה, בנוסף הוא שייף את השיניים המקבילות הבריאות ורוב הכתר נשאר עם מתכת גלויה ברובו לאחר השיוף והוא הדביק אותו בדבק קבוע. הרופא אמר שבגלל שזו לא שן קדמית אז זה לא חשוב איך היא נראית. הצבע של הכתר מאוד מוזר, לבן בהיר מאוד שלא תואם כלל את השיניים הטבעיות. הכתר גם לא נוח כלל ולא מאפשר סגירה טובה של הפה. לאחר התעקשות הוא אמר שאפשר להזמין שוב כתר אך הוא יצטרך לקצר את השן משמעותית ובכך העלה בי חשש מלדרוש זאת וכאשר שאלתי איך הוא מתכוון להוציא את הכתר הנוכחי שהדביק בדבק קבוע אמר שיעשה באמצעות חולץ כתרים. מה הנזק שנגרם? מה מומלץ לעשות כעת? מדובר ברשלנות של הרופא? הרופא מתייחס בצורה מזלזלת מאוד, האם אוכל לדרוש את כספי בחזרה על מה ששילמתי על הכתר?

ציטוט

מה בדיוק קורה שם אי אפשר לאבחן דרך האינטרנט. כמובן שאם ניצמד לתיאור הזה יש להחליף את הכתר וגם לפי דבריך הרופא אמר שיחליף. לגבי תשלום - אינני מאמין שיגבה ממך תשלום על הנ"ל. לגבי חילו. הכתר - אפשר גם לחתוןך אותו בעדינות כדי שלא יקרה נזק לשן.  

ציטוט

מה עושים אם הרופא מתעקש לעבוד בדרך שלו ורוצה לחלוץ באמצעות חולץ כתרים כדי לחסוך בעלויות ולתקן את הכתר? הכתר לא מתאים ובסגירה אני מרגיש אי נוחות. כמו כן הצבע שלו בצדדיו לגמרי מוזר ונראה בהיר מאוד בצורה קיצונית לעומת השיניים האחרות ויותר מחצי מהכתר המתכת חשופה לגמרי בצורה מוזרה ובולטת מאוד לעין. הוא גם מפחיד אותי בזה שאם הוא יתקן לי את הכתר אז הוא יקצר לי את השן משמעותית ואולי הכתר לא יחזיק כלל.

ציטוט

אתה חייב לדבר עם הרופא על תחושותיך וחששותיך. כדאי להציע גם לשלם את ההפרש בעבודת המעבדה לכתר זירקוניה מונוליטית, אם זה רצונך.

התחברות

בודק...