פורום
ניווט בפורום

חניכיים מדממות לאחר ניקוי אבנית (20)

ציטוט

הלכתי לרופא שיניים בעקבות חניכיים מדממות בעת אכילה וצחצוח, וגם פתאום באמצע היום אני מסתכל במראה רואה שיורד לי דם או שאנשים סביבי אומרים לי, חשוב לציין שיחסית הזנחתי את המצב והדם נמשך 2-3 שנים, הוא אמר לי שיש לי דלקת חניכיים ואני צריך לבצע ניקוי אבנית, ביצעתי את הטיפול, אך עדיין יורד לי דם בצחצוח, בעת האכילה זה יותר מתון ופחות ממה שהיה אך עדיין קיים קצת, אני לא מצחצח בצורה אגרסיבית ומשתמש במשפחת שיניים פרדונטקס ומברשת רכה בהמלצת הרופא, ובמי פה לאחר כל צחצוח, אך שוב אני כבר כמעט חודש אחרי הטיפול ועדיין השיניים מדממות, מה צריך להיות השלב הבא שלי? חשוב לי לציין שאני צריך לבצע יישור שיניים שבעזרת השם יקרה כשאני אשתחרר מהצבא (אבצע יישור שקוף כנראה).

תודה רבה 🙂

ציטוט

מצב שבו הצטברו חיידקים והאבנית שמכילה אותם הלכה וגדלה יוצר דלקות חניכיים. לעיתים מספיק טיפול בודד כדי לקבל ריפוי ולעיתים צריך יותר מטיפול אחד. ובכל אופן יש לקבל הדרכה אישית כיצד לבצע צחצוח בצורה הנכונה, חוט דנטלי, שטיפות פה וכולי - בכדי להקפיד על היגיינה אוראלית טובה בבית. במצבים קשים יותר מהרגיל - הרופא האישי יכול גם להפנות למומחה חניכיים (פריודונט).

 

דלקות חניכיים, מחלות חניכיים - ממה הן נגרמות, ואיך כדאי לטפל בהן

ציטוט

בעצם אתה ממליץ לי לבצע עוד טיפול לניקוי? מזכיר שהטיפול שביצעת היה לפני חודש בערך.
אני די בטוח שאני מצחצח נכון, מה שכן חוט דנטלי צריך להתווסף לי להיגיינת הפה.

ציטוט

אני ממליץ שתבצעי בדיקה עם הרופא האישי שבדק וטיפל , ומכיר את המצב שלך גם לפני וגם אחרי הטיפול הראשוני, והוא יוכל לקבוע כיצד צריך להמשיך, וכמובן לבקש שוב הדרכה יסודית לגבי מה לבצע כדי להשיג היגיינה אוראלית טובה בטיפולים הביתיים

התחברות

בודק...