פורום
ניווט בפורום

האם אפשר לדעת שרופא/מרפאה הם לא מספיק טובים לפי תוכנית הטיפול המוצעת?

ציטוט

חברי הפורום שלום

הייתי אצל מספר רופאי שיניים וקיבלתי מספר הצעות לטיפולים. הכנתי את הטבלה הבאה המסכמת את ההצעות שקיבלתי:
http://srv2.jpg.co.il/8/557a181fc13ac.png
רציתי לדעת האם אפשר לדעת לפי נתונים אלו בלבד האם יש רופאים או מרפאות שכדאי "להיזהר" מהם? לדוגמא, עבור שן הבינה 48, שמסתבר שיש לי בה סתימה קיימת, הוצעו לי כל הפתרונות האפשריים - לעזוב את השן עד שהיא תכאב, לעקור, לעשות סתימה ולעשות טיפול שורש וכתר. האם יש כאן "פתרון" שהוא בולט בכך שהוא לא נכון? ברור לי שלכל רופא יש שיקול דעת בבחירת הטיפול ולכן כל רופא יציע טיפול אחר, וזה יכול להסביר את ההבדל בתוכניות השונות שקיבלתי. בנוסף, האם העובדה שרופא לא מתייחס לשן מסויימת בעוד האחרים כן או להיפך - שהוא הרופא היחיד שמתייחס לשן מסויימת ומציע לטפל בה בעוד האחרים מתעלמים ממנה מעידה על "בעיה" עם אותו הרופא?

אם יש צורך אני אוכל להעלות צילומי פנורמה וסטטוס.

אני אציין כי שאלתי בעבר בנוגע לתוכניות הטיפול השונות בדיון "תוכניות טיפול שונות וסותרות מרופאים שונים - מה לעשות?" מתאריך ה 29/5/2015, ולמרות שאני עדיין לא בטוח איזה טיפול אני צריך, בדיון זה אני מעוניין "לפסול" רופאים שנראים כבעייתיים.

תודה.

ציטוט

מקצועית אין להסתפק בהשוואת תוכניות טיפול ו/או בדיקה רנטגנית בלבד, ואין לךהציע או לפסול תוכניות טיפול בהתבסס על הנ"ל בלבד. לא יהיה דיון או פסילת רופאים / תוכניות טיפול בפורום זה. כן אייעץ לך להיזהר מאוד ממי שמציע תוכניות טיפול דרך האינטרנט ובהסתמך על הנ"ל בלבד...

כל טוב,

התחברות

בודק...