פורום
ניווט בפורום

שאילתה

ציטוט

שוב פעם שואלת, כי טרם מישהו ענה לי. עברתי הליך כירורגי סביב כל העצם העליונה, כלומר השתלת עצם ..... הכירורג שחשף אחרי שישה חודשים את השתלים אמר שכל 8 השתלים הצליחו.
בכל זאת תוך כדי הבניה, בעצם תוך כדי נטילת המידות לגשר כתרים, אני חווה כל מיני תקלות מוזרות, ומתקשה להשלים עם האגרסיביות המשונה של הרופא המשקם שבכלל לא מקשיב לי.... שכן ביקשתי שיקום אחר לגמרי והוא מתעקש על בניה שלא מוצאת חן בעיניי, וגם אינה בכלל הפנים שלי.... כמו שיניים קדמיות בולטות עד שהשפה לא נסגרת ועוד ועוד...
אני רוצה להחליף רופא משקם, כי הוא לא ישאיר לי שתל איתן , לדעתי הוא ירמוס את כל השתלים...
האם קיים מידע מיוחד שצריך להגיע אתו? איזה מידע צריך לבקש מהכירורג? כי השתלים שיש לי הם אחרים משתלים רגילים, רחבים במיוחד ולא ארוכים, תוכלו בבקשה לענות לי.

ציטוט

בכל אופן הכירורג חושב שאני לא בסדר לטעמו אני סתם מלינה.... לטענתו בתגובה לשלל תלונותיי שיקום הפה במצבי לא פחות בהתחשב עם גילי, זהו הליך שמטבעו מכאיב.....

ציטוט

נדמה לי שעניתי לשאלה זו. בכל אופן - לגבי השיקום - ראשית התהליך והאפשרויות צריכים להיות מוסברים בתחילת הטיפול, כולל מה אפשר לבצע ומה אי אפשר או יהיה קשה מהרגיל. 

ההמלצה הבסיסית שלי, לקבוע פגישה עם הרופא המשקם ולדבר איתו על כל מה שרשמת, ולתאם ציפיות. אם אין התקדמות או הצלחה, זכותך כמובן לפנות ליעוץ עם רופא נוסף. 

 אין כל דרך לדעת משאלות באתרי האינטרנט לגבי מצב כה מורכב מה הבעיה. 

התחברות

בודק...