פורום
ניווט בפורום

שאלה- אחריות על שתלים

ציטוט

יש אחריות על שתלים ,? ואם כן לכמה זמן אחריות ? לדוגמא, ברגע שפוקדת אותך מחלת פריאמפלנטיטיס הידועה והנפוצה שזו דלקת סביב שתל שגורמת לאובדן שתל ועצם ..יש אחריות והחזרת המיליון שקל ללקוח ?

ציטוט

ראשית, בחוק אין אחריות על טיפול רפואי בשום ענף. רפואה אינו מקצעו מדוייק עם 100אחוזי הצלחה, גוף האדם אינו מכונה מושלמת, וכמובן הטבע / זיהומים / מחלות רקע / גיל / עישון וכולי גורמים לבעיות רפואיות שונות בגופנו. 

כמובן שיש אחריות שלנו הרופאים לבצע את הטיפולים הרפואיים בצורה טובה ככל האפשר, לאחר איבחון מדוייק וביצוע איכותי,עם הקפד על חומרים וטכניקות איכותיים ככל האפשר - ומדעי פעם נתקלים למרבה הצער בחוסר מקצועיות. ושוב, גם בטיפולים האיכותיים ביותר אין 100 אחוז הצלחה.

כמו כן יש גם אחריות אישית של המטופל עצמו. למשל הקפדה על הוראות הרופא,היגיינה אוראלית מעולה , הקפדה על ביקורים וטיפולים בצורה מסודרת במרפאה כפי שנקבע, הפסקת עישון, תזונה בריאה יותר וכולי. 

באנלוגיה, נניח שאדם יקנה מכונית חדשה ויקרה, איכותית מאוד. נניח פרארי. האם זה מבטיח שהוא עצמו יהיה נהג טוב וזהיר? האם לפרארי יש אפס תקלות במשך הזמן? האם הנהג לא צריך לתחזק את הרכב ולמנוע תקלות שנובעות מהזנחה, ולהקפיד על טיפולים במוסך כפי שנקבע ועל טסט שנתי?

דלקות סביב שתלים הם דבר שקורה ויקרה בהרבה מקרים. יש צורך כאמור בכל ההקפדות וההנחיות שרשמתי למעלה, ועדיין אם יש דלקת כזו, הרופא יידע איך לטפל בה, או שיפנה למומחה למחלות חניכיים.

בהצלחה

התחברות

בודק...