פורום
ניווט בפורום

גוון ציפויי חרסינה

ציטוט

שלום, עשיתי 8 ציפויי חרסינה בשיניים בלסת העליונה (יחד עם כתרים בשל השתלת שיניים) והצבע של כל השיניים מאוד מוזר. לפני ההדבקה הצבע היה נראה די לבן-צהצהב אבל לאחר ההדבקה הם קיבלו מין סוג של ברק/השתקפות והגוון שלהן מאוד אפרפר. האם יש חומר שהרופא משתמש בו לאחר ההדבקה שיכול לגרום לכך? ואם כן האם יש חובה להשתמש בו? השיניים מאבדות את הגוון הלבן המאט והבריא שלהן.
בנוסף, כשאמרתי לרופא שאני רוצה שיניים יותר לבנות הוא אמר שהגוון הבא זה רק מסדרת גווני OM וזה לבן שהוא מאוד מלאכותי ולא מומלץ. האם זה גוון שאותו יש למפורסמים שהוא באמת בוהק מאוד לעין או שמא זה גוון שהוא באמת לבן רגיל שנהוג להשתמש בו כשעושים ציפויים, והאם יכול להיות שאין גוון שהוא לבן בין B1 לבין OM (כפי שטוען הרופא)?
תודה רבה

ציטוט

אענה באופן כללי ולא כמענה אישי ואבחנה לבעייתך.

1. B1  נחשב ללבן ביותר הטבעי שיש, ומעבר לכך אלו גוונים שאינם לבנים באופן טבעי. יש לשים לב שלא רק הצבע עצמו קובע כיצדתיראה השן, אלא גם משחקי צבעים,שקיפויות וזוויות בציפוי עצמו. כמו כן לערכות המובחרות של הדבקת ציפויים יש גם גוונים בדבק עצמו, שמסייעים לשלוט במצב, כולל דבק שקוף. 

2. לגבי מה שקורה אצלך - אינני יודע. יש כשלים טכניים אפשריים, אבל ייתכן גם שהכל תקין והציפיות שלך היו שונות ממה שאפשר לבצע. עלייך לקבוע בדיקה ושיחה עם הרופא, ולהחליט ביחד כיצד מתקדמים

התחברות

בודק...