פורום
ניווט בפורום

המון סתימות

ציטוט

עשיתי סדרת סתימות לפני זמן מה וכנראה שהיו עוד חורים קטני שהרופא התעלם מהם. עכשיו רופא אחר באותה מרפאה ציין עוד מספר סתימות שעליי לעשות. אני יצאתי מאוד מדוכא מהטיפול, מרגיש שהמצב ממש גרוע ולא יודע.. ממש מרגיש כאילו אני היחיד במצב הזה. אין לי ממש שאלה.. אם תוכל לומר לי כמה זה נפוץ כשיש המון סתימות והאם אני מאוד חריג

ציטוט

מבין אותך, אבל חבל להיות מתוסכל ומאוכזב. ייתכן וחלק מהטיפולים היו חייבים לטפל כבר מההתחלה, וחלק נשארו למעקב ולהחלטה על המשך טיפול בהמשך במידת הצורך.

כדאי באופן כללי שרופא אחד שאתה סומך עליו ושיודע להסביר ובעל סבלנות ירכז את הטיפול בך ויעזור לך, וינהל את ההנחיות הנילוות, ולא רק לבצע סתימה ועוד סתימה ועוד סתימה וכולי.

אם יש בעיות רבות בחלל הפה, ייתכן ואינך מבצע דברים מסויימים בשגרה שלך או שמבצע אבל בצורה לא מספיק יעילה . טיפול בפה עם הרבה בעיות חייב לכלול גם דגש על קביעת רוטינה של טיפולי מניעה , שכוללים טיפול יסודי של שיננית לפחות 3-4 פעמים בשנה, פלואוריד, הדרכה יסודית מאוד מה לבצע בבית (למשל כיצד לצחצח, באיזה אביזרים, תכשירים נוספים וכול).

גם צריך לתת דגש על בעיות נילוות שקשורות, למשל אם יש תופעה של יובש פה? למשל אם יש תופעה של עליית חומצות מהקיבה לפה? למשל אם יש חריקות שיניים (ברוקסיזם) וכולי.

התחברות

בודק...