פורום
ניווט בפורום

וגם - תשובה לגב' ר.מ.

ציטוט

אמנם נכון שתיאורטית ניתן לפנות לערכאות, במצב של כישלון כמו שנעשה סביר שאזכה...
אבל זה לא האינטרס שלי, אינני מחפשת פיצויים, אני מחפשת להציל את הפה, כל עוד יש תקווה, כל משאלתי היא לשקם את הפה כאחד האדם, למה סבור מישהו שאני תימהונית?
אני כאחד האדם!

ציטוט

שלום. כתבת כאן הודעות רבות ומפורטות ביותר, וכמובן אין ביכולתי לקבוע מה קרה כאן, כל שכן ההסתדרות לרפואת שיניים אינה גוף שיפוטי ואין לה סמכות של בית משפט. כמובן יש לזכור שפורום אינטרנטי אינו המקום לכך. גם לא ניתן לפרסם את כל מה שרשמת, ואי אפשר לפרסם שמות. 

מבלי להיכנס כלל לקביעה של מה בסדר או לא ומה נכשל או לא בוצע כראוי, והרי אין כל דרך לדעת זו דרך האינטרנט, אני מאוד מבין את הסבל ועוגמת הנפש שלך וליבי יוצא אלייך, אך מן הסתם לפי תיאורך  המצב לא ניתן לפתרון בצורה סטנדרטית. אעיר רק שמכל מה שרשמת - שבשום אופן לא הייתי מסכים כרופא שהמטופל יקבע לי את סוג השיקום / טיפול משקם / טכנאי וכולי. מקסימום הייתי מוכן לשמוע דעתו של טכנאי מסויים ואולי לשקול לעבוד איתו.

מפאת חומרת המצב וגם הסאגה שעברת נראה לי שכדאי לבצע בדיקה ואיבחון עם רופא בעל תעודת מומחה לשיקום הפה, ולהתחיל לתכנן מחדש. במקביל לבדוק זכויותייך כפנסיונרית של המשטרה ו/או כמבוטחת קופ"ח XXX לגבי מימון של שינויים אלו.

איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה.

 

התחברות

בודק...