פורום
ניווט בפורום

אדמומיות סביב כתר

ציטוט

עשו לי כתר קבוע במקום כתר קודם לפני פחות משנה . עבורה לעבור שיקום לא בשן הזאת אלא אחרת כמה ימים כאבים סביב זאת וגם קצת כאב ופתאום שהסתכלתי קצת אדמומיות קלה וסתם ניסיתי לנקות עם קיסם ירד דם מה זה אומר והאם כדאי להתקשר ולראות לפני השיקום של השן השניה או לחכות לתור וכבר יסתכלו אז? ומה זה יכול להיות?

ציטוט

אני ממליץ בכל מצב של שאלה כזו לגבי אפשרות של בעייה בטיפול או דלקת וכולי לפנות ישירות לרופא המטפל ולעדכן אותו, כדאי לבצע בדיקה ובמית הצורך התאמה / ליטוש / ניקוי / החלפה וכולי ולא להתמהמה

ציטוט

הרופאה הסתכלה אמרה שהכל תקין / לא שבור אולי דלקת קלה שהשיננית תנקה זה יירגע. שאלתי אם ירד דם לא צריך ניקוי עמוק אמרה לא הכל נראה בסדר המשיכה את המשך הטיפול מחכה לתור של השיננית רק בעוד חודש נראה מה תגיד ואולי תחשוב ותראה שתנקה מקווה שפה זה באמת הסיפור . המחשבה שלי אולי גם לדעתך כי לוקחת כדורים אולי בגלל זה השיניים והחניכיים יותר רגישות וצריך לעשות ניקוי בתדירות פחות מחצי שנה למרות שמשתדלת לנקות יכול להיות ברור שאשאל . אבל אולי למרות ההשתדלות והניקוי זה גורם לצורך לעשות ניקוי תקופתי יותר? אשאל גם את הרופא שנתן את הכדורים אם זה יכול להשפיע על הפה.

ציטוט

בהחלט ייתכן שהורמונים שקשורים לתרופות מסויימות (למשל גלולות או סטרואידים אחרים) יגבירו דלקות ודימומים מהחניכיים. וזאת בהנחה שהכל תקין עם הכתר שלך ומדוייק, והחומר שממנו הורכב הכתר הינו תקין, וכמובן שיטת הניקוי שלך טובה ויעילה. יש לדון על כך  עם הרופא האישי, כולל למשל להתייעץעם הגניקולוג להחלפת גלולות (לדוגמא)

התחברות

בודק...