פורום
ניווט בפורום

רופא שעשה לי יישור שיניים לא מקצועי ושרם בהסתדרות לרפואת שיניים

ציטוט

עברתי טיפול יישור שיניים אצל רופא כללי שרשום בהסתדרות ,הובטח לי שיניים ישרות כמו בהדמיה ודיוק של מחשב , בפועל הרופא התרשל מלאבחן מנשך עמוק ויישור ללא טיפול במנשך גרם לטראומה סגרית ולכישלון הטיפול , בנוסף ביצע יותר מדי סטריפינג באופן ששינה את צורת השן והושארו הרבה רווחים בתום הטיפול , התיקון שהוצע ע"י הרופא היה 3 חודשי טיפול שוב בהבטחה כי כל הרווחים יסגרו והכל יהיה טוב , אני כבר . עדיין ללא אבחנה של מנשך עמוק או טיפול בו , אחרי הטראומה שעברתי לא קניתי את ההבטחות האלה ןלא אישרתי את התיקון אלא הלכתי למומחים מוסמכים ביישור שיניים שאיבחנו את המנשך עמוק וטענו כי חלק מהרווחים לא ניתן לסגור בגלל עמדת השיניים והמנשך העמוק , ודרוש טיפול מורכב של שנה - שנה וחצי בשילוב רופא שיקומאי . רציתי לדעת איך אני יכול להתלונן כנגד אותו רופא בהסתדרות ? והאם במסגרת התלונה אני יכול לקבל פיצוי על ההוצאות והנזקים שנגרמו לי בהליך הבירור ?

ציטוט

ההסתדרות לרפואת שיניים (הר"ש) אינו מוסד שיפוטי ואין בו דיונים משפטיים שנוגעים לרשלנות לכאורה בטיפול כלשהו, ואין בחוק יכולת לקבל פיצוי דרך הר"ש. בדיוק כמו שבתביעה על רשלנות רפואית בתחום אחר אין המתלונן פונה להסתדרות הרופאים.

אם בוצעה עבירה בתחום האתיקה, אפשר לפנות לועדת האתיקה בהר"ש, ו/או לאגף לבריאות השן במשרד הבריאות. כל דיון אחר כולל דרישה לפיצויים הינו דרך עו"ד ותביעה משפטית. 

התחברות

בודק...