פורום
ניווט בפורום

הצילו!!!! כאבי תופת אחרי סתימה

ציטוט

היי.אני בהריון בשבוע 22 הגעתי לרופא שיניים לאחר לילה לבן שבו התעוררות משינה בכאבי תופת בשיניים/ חניכיים.
חשבתי שזו דלקת חניכיים גרגרתי מי מלח,מי פה,לקחתי אקמול ואןפטלגין,שום דבר לא עזר.הגעתי לרופא על הבוקר,
לאחר הרבה בדיקות שעשה( כי לא ידעתי איפה בדיוק כואב לי,כל הפה כאב...)הרופא עשה לי סתימה זמנית,אמר שהחור עמוק מאד וכמעט טיפןל שורש,
שאלתי,יצאתי מהטיפול עדיין עם הרדמה בשן אבל עם כאבי תופת יותר חזקים ממה שנכנסתי..לא מבינה איך...!!
בחיים לא כאב לי ככה אצל רופא שיניים ואף פעם לא כאב לי ככה אחרי טיפול....הכאב לא מרפה ולא יודעת מה לעשות כבר!
אני לא טיפןס שבוכה,אבל אני פשוט יןשבת ובןכה בקול.
מפחדת שאולי משהו נפגע שם,אולי זה משהו אחר,אולי זה לא טיפול טןב.אני כבר לא יודעת....
גם חוששת שהרופא עשה לי 2 צילומים ןגם הרדמה ואני בהריון וזה מסוכן לעובר...
מה לעשות??????עזרה בבקשה

ציטוט

ראשית, צילומי רנטגן גם בהריון אינם מסכנים את העובר בתנאי שבוצעו עם סינור עופרת שמונח מתחת לצוואר ומכסה את הגוף. שנית, ממה שתיארת ייתכן וכבר יש צורך בטיפול שורש, כאשר הטיפול הראשוני אם אכן יש דלקת בעצב הוא לפתוח את השן ולהגיע לעצב, ולמרוח תרופה מיוחדת בתוכו ומעליו (טיפול שנקרא אקסטירפציה). אם אינך מרוצה מהטיפול שקיבלת גשי לרופא אחר, אך אל תחכי עם הנ"ל - דלקת וכאבים הם לא מצב בריא גם בשבילך וגם בשביל העובר.  

ציטוט

היי , עברתי טיפול שורש בXXXXX, לאחרונה ואני עדיין חש כאבים, אך כל פעם שאני הולך לרופא הוא אומר לי שלא נראה ששום דבר הוא דלקתי או אמור לכאוב, ושיכול להיות שהכאבים הם פסיכולוגיים כיוון שמאוד חששתי לקראת הטיפול מכל מה ששמעתי מהסביבה. האם זה יתכן שיתקיימו "כאבי פנטום" שכאלו לאחר טיפול שיניים שצלח? האם פגשת בקליינטים עם חרדה שזה באמת השפיע על רמות הכאב ברמה הזו של לאחר הטיפול ומספר שבועות? לא תמיד כואב לי, ואני מתחיל לחשוב שאני מאבד את שפיותי כיוון שהרופא לא ממש מספק לי הסברים אחרים לכאבים הבאים והולכים האלו. אשמח אולי לדעת אם זה נשמע לך הגיוני או שמא יש סיבוך נדיר של הטיפול שיכול באמת להשליך על כאבים כאלו? כאבים חדים פתאומיים ממש בבסיס השן.

ציטוט

חרדה יכולה להעצים כאב קיים, אך חשוב לוודא מהו המקור לכאב. לעיתים שן במצב דלקת/נמקי מתקדם - לוקח זמן לאחר טיפול השורש עד לחלמה מלאה, ולעיתים אלו סיבות אחרות - למשל אם יש סתימה זמנית / כתר זמני גבוה מדי, או למשל אם לא נמצאו כל התעלות שבהן עובר הכתר בתוך השן. אם לא מוצאים סיבה לכאב - אפשר לבצע צילום תלת מימדי שנקרא CBCT ו/או להתייעץ עם מומחה לטיפולי שורש (אנדודונט)

התחברות

בודק...