פורום
ניווט בפורום

האם יש דרך למנוע דברים לא טובים בשיניים?

ציטוט

שלום,
אני בן 37. יש לי בערך 5 סתימות בפה וזהו. היום הלכתי לרופאת שיניים מומחית אחרי כ-3 שנים שלא הלכתי לבדיקה. היא עשתה לי צילומים ועברה על השיניים ואמרה שהכל מצויין ואין אפילו סימנים להתחלה של עששת.
אבל, עם השנים אני מבחין שיש דברים שונים בשיניים שמשתנים. הרווחים ביניהם גדלים. פעם למשל אחרי ארוחה לא היו לי פירורים בין השיניים בכלל, ועכשיו אחרי ארוחות יש לי לא מעט...
אני מרגיש שהשיניים לא חזקות כמו פעם. לפעמים יש כאבים באיזורים שונים (למרות שהרופאה אמרה שהכל מצויין), והם לא נראים כמו פעם.
השאלה היא - האם יש דרך למנוע את כל זה? כלומר - לשמור על שיניים כמה שיותר חזקות ובריאות?
אני מצחצח פעמיים ביום עם ההנחיות של 45 מעלות, תנועות סיבוביות וכו'. משתמש בחוט דנטלי. לא אוכל הרבה שטויות, לא שותה את כל השטויות השונות ולא מעשן. האם יש משהו לעשות או שאין מה לעשות ועם השנים המצב ככה הולך ונעשה פחות טוב?
תודה רבה וסליחה על האורך.....

ציטוט

השאלה שלך טובה וחשובה . עשית דבר נכון, שהוא בדיקה אישית קלינית ורנטגנית . הנסיגות של החניכיים ייתכן והן כחלק מתהליך טבעי של הגוף שקורה לחלקנו, וייתכן שאתה מצחצ חזק מדי - כדאי לקבל הדרכה אישית יסודית מהשיננית.

עוד עצות - גל 3 ח' טיפול מונע וביקורת עם השיננית, כל שנה ביקורת עם הרופאה האישית, שטיפות פלואוריד בבית, חוט דנטלי וקיסמים, בהצלחה

התחברות

בודק...