פורום
ניווט בפורום

מוטרדת מהתנהלותה של רופאת השיניים6666

ציטוט

שלום, במרפאת השיניים (השייכת לקופ"ח) בה אני מבקרת עם ילדי, בוקעות מאחד החדרים, דרך קבע, צרחות מזוויעות של הילדים המטופלים כשאליהן מצטרפות הצרחות (ממש צרחות!) של רופאת השיניים שצועקת עליהם שיהיו בשקט. כשניגשתי למזכירות לשאול מה קורה שם, הן ענו שמדובר ברופאה מומחית שמבצעת טיפולים מורכבים לילדים בגילאים צעירים יותר, שהוריהם העדיפו את האופציה הזאת מאשר טיפול בהרדמה מלאה בבי"ח. לטענתן הילדים כבר מגיעים מפוחדים ואי אפשר להרגיעם ו"ככה זה"...
עדיין, זה לא נראה לי תקין. בהמתנות הארוכות שלי, ראיתי ילדים שנכנסו רגועים מלווים באמם המרגיעה, שעם התקדמות הטיפול צרחות הכאב שלהם הלכו וגברו עד לרמה ממש בלתי נסבלת!
השאלה שלי אם אכן כך זה אמור להיות?? האם רופאי ילדים לא אמורים לעבור הדרכה פסיכולוגית ללמוד כיצד להוריד את חרדת הילדים? ובעיקר- האם טיפול שיניים, מורכב ככל שיהיה, אמור לכאוב כל כך?
מתנצלת על האריכות, אני פשוט מוטרדת...

ציטוט

אכן לא נשמע טוב, ולפחות באופן כללי אענה שבוודאי, במסגרת ההתמחות ברפואת שיניים לילדים לומדים לבצע שיטות שונות של הרגעה בכדי להתמודד עם הפחד של ילדים ולהפוך אותם לרגועים ומשתפי פעולה בטיפולים, ועל כן מאוד מוזר לשמוע את מה שאת מתארת.  

התחברות

בודק...