פורום
ניווט בפורום

דחוף דלקת וכאבים לאחר לקיחת מידות לכתרים

ציטוט

לפני 4 ימים רופא שיניים מומחה בשיקום הפה של קופת חולים לא אציין איזה לקח לי מידות לכתרים לשתי שיניים. שן 15 שעברה לא מזמן טיפול שורש ושן 35 ששם עברתי טיפול שורש לפני הרבה שנים ונשבר לי הכתר. הטיפול היה טראומטי וחשתי שמשהו שם לא תקין. הוא הכניס לי 4 זריקות הרדמה לחניכיים שכאבו מאוד על אף ששם אילחוש. התפלאתי מאוד שצריך הרדמה ללקיחת כתרים.הוא אמר שהוא מכניס לי חוטים לחניכיים ולכול רופא יש את השיטה הזאת. השיטה עם החוטים כאבה לי והזיקה לי. לאחר קדיחות מרובות סרק לי את הפה בעזרת מכשיר. גם הפעולה הזאת היתה ארוכה ולא נעימה בכלל. הוא התעכב בסריקה על שן 35. חזרתי הביתה עם כאבים בכל הפה והחניכיים. יום למחרת עדיין כאבים וכעת 4 ימים כאבים בחניכיים וצמוד לשן 35 שלא כאבה לי בכלל קודם. אני על משככי כאבים. היום הייתי אצל הרופא והוא אמר שהכאב מהחניכיים וזה כתוצאה מהטיפול יש לי דלקת בחניכיים ושאתחיל עם שטעפות פה. שאלתי האין זו רשלנות? האם זה בגלל מכשירים לא מחוטאים? אני מרגישה שיש לי זיהום שם והוא מסתיר את זה ממני. הוא ניקה לי את האזור שוב עם הרדמות ואמר שאולי נשאר דבק של הכתר הזמני. אמר שזה יעזור וזה בכלל לא עזר. אני לא יודעת מה לעשות. מרגישה עצבנית ובדכאון לא כאבו לי השיניים וכתוצאה מטיפול אני סובלת. מה לעשות? ללכת לרופא אחר? שילמתי מראש על הכתרים ועוד שבועיים הוא אמור לשים לי אותם

ציטוט

עניתי כבר לשאלה זו אך ארחיב כאן - שיטת לקיחת המידות הזו מקובלת בכל העולם - עם סורק ממוחשב או בשיטה הרגילה. היא לעיתים מלווה בכאב / אי נעימות, ועל כן ההרדמות.  גם אם הטיפול היה בקופ"ח, אני בטוח שהמכשירים כולם היו מחוטאים. 

יש לציין שתיאור קשה כמו שלך הינו נדיר, ומחייב בדיקת רופא וטיפול במצב (למשל ניקוי יסודי שוב, מריחת חומרי חיטוי, לשקול אנטיביוטיקה וכולי.

איחולי החלמה מהירה

התחברות

בודק...