פורום
ניווט בפורום

שתלים

ציטוט

שלום
אבא שלי התחיל לטפל אצל רופא שיניים בג'נין,
הוא עקר שיניים בלסת תחתונה לפני שנתיים, אך הוא הפסיק ולא רוצה להמשיך שמה..
אין לו מחלות רקע, בריא, יש לו עצם מספיק באזור ב ct שביצע לפני חצי שנה.
מחפש לו רופא טוב, אבל המחירים הם מאוד גבוהים. חלק מהרופאים בקשו פחות וסביר באזור עכו, אך אני מתלבט איפה ללכת.
אחד מהרופאים, הוא לא מומחה, אך הוא מביא אצלו רופא מומחה כירורג פה ולסת שמבצע את השתלים, והרופא הראשון הוא שמרכיב את הגשר מעל.
למי יש חשיבות רבה, לביצוע השתל, או להרכבת הגשר מעל? או לשניהם? והאם זה בסדר ששני רופאים יעבדו בצורה זו כל אחד בשלב מסויים?
יש לך המלצה?

ציטוט

 מן הסתם בחלק מהמדינות בחו"ל כל דבר יהיה יותר זול בהשוואה לארץ, אוכל/דיור/תחבורה וגם טיפולים רפואיים. האם להתפשר ? האם זה כדאי? עניתי על כך במאמר טיפולי שיניים בחו"ל – אולי זול יותר, אבל האם כדאי?

לגבי הטיפול עצמו - מכיוון שהוא טיפול מורכב, יש לבחור היטב את הצוות שמטפל בך. יש חל כירורגי ויש חלק שיקומי, ובמצבים מורכבים בוודאי אפשרי גם לבצע את שני החלקים ביחד, ובכל מקרה חשיבות קריטית שתוכנית הטיפול תיקח בחשבון את שני החלקים, דהיינו לאן ימוקמו השתלים, איזה שיקום יבוצע עליהם וכולי.

במצב הזה בהחלט ראוי שהחלק הכירורגי יבוצע עם כירורג מומחה או רופא עם ניסיון כירורגי רב, במקביל לשיקום 

ציטוט

Apres pose 2 implants machoire inferieure 1 dent saine est tombee. Pose implant de remplacement infecte, y a t'il risque de fragilite des dents a cote si je devais faire retirer cet implant ?

ציטוט

כתבת לא בעברית ולא באנגלית. בכל זאת תרגמתי עם גוגל - "לאחר הנחת 2 שתלי לסת תחתונה נפלה שן אחת בריאה. הנחת שתל חלופי נגוע, האם יש סיכון לשבריריות שיניים ליד אם הייתי צריך להסיר את השתל הזה? 

והתשובה בכל מקרה היא - איני יודע. אי אפשר לשאול באינטרנט שאלות על המצב הזה ולקבל תשובה מקצועית, ללא צילומי רנטגן לפני ואחרי, ללא בדיקה קלינית וכולי. ובתרגום גוגל - "Je ne sais pas. Il est impossible de poser des questions en ligne sur cette condition et d'obtenir une réponse professionnelle, sans radiographies avant et après, sans examen clinique, etc."

ציטוט

תודה רבה
הקישור שלך לא פותח אצלי. האם נדרש כניסה?

ציטוט

אינ יודע מדוע לא נפתח אצלך, בכל אופן המאמר הנ"ל נמצא ברישמת המאמרים באתר שלנו, כדאי לקרוא

 

התחברות

בודק...