פורום
ניווט בפורום

כאב בשן לאחר טיפול שורש כאשר מופעל עליה לחץ

ציטוט

לפני מספר שבועות (בסוף חודש יוני) התחלתי תהליך של טיפול שורש בשן 45 - הרופא ביצע טיפול שורש בטעלה אחת בשן ושם סתימה זמנית. לאחר כמעט 3 שבועות (הייתה שביתה בכללית סמייל) רופא אחר החל את תהליך התקנת/הלבשת/בניית הכתר - בשבוע שעבר הוא התקין לי כתר זמני בשן והשבוע הוא הוריד אותו, יצר מבנה של האיזור (עם חומר דמוי פלסטלינה שמוכנס לפה) והחזיר את הכתר הזמני. הבעיה היא שכבר לאחר טיפול השורש כל לחץ שמופעל על השן (אכילה, סגירה חזקה של הפה וציחצוח שיניים) גורמים לכאב. חשבתי שהדבר יעלם לאחר מספר ימים ובוודאי שלאחר התקנת הכתר הזמני, אך לא כך הדבר. אמרתי את זה לרופא המטפל גם בשבוע שעבר וגם השבוע והוא אמר שהכאב נובע מחור שיש לי בשן 46 ושגם היא צריכה טיפול שורש. הסתברתי לו מספר פעמים שאין לי כל כאב בשן 46 - לא כאשר אני אוכל ולא כאשר אני מפעיל עליה לחץ מכיוון כלשהו, והכאב הוא בוודאות משן 45, אך הוא מתעקש שהכאב הוא משן 46. אני יודע שיש צורך בטיפול שורש בשן 46 (בדקתי עם 6-7 רופאים לפני שהתחלתי לטפל וכמעט כולם מסכימים שיש צורך בטיפול שורש של 2-3 תעלות בשן 46), אבל שוב - אין שום כאב כרגע מאיזור השן הזו, והכאב מגיע משן 45.

מה עלי לעשות במקרה הזה? אני לא רוצה שזה יהיה המצב גם עם הכתר הקבוע, שכן אני אעדיף להיות בלי שן בכלל מאשר שהיא תכאב כל הזמן.
תודה על התגובות.

ציטוט

לא אוכל דרך האינטרנט לתת אבחנה מקצועית טובה יותר מאשר הרופאים שבדקו אותך. כמובן שיש לעדכן שוב את הרופא כי את סובלת מכאבים, ובוודאי אם יש צורך בט"ש בשן הסמוכה אל תדחי אותו.
כל טוב,

התחברות

בודק...