פורום
ניווט בפורום

אחרי טיפול אקסטירפציה-דחוף!!!

ציטוט

שלום וברכה ,
בעלי עבר לפני יומיים טיפול אקסטירפציה הרופא שם לו סתימה זמנית אחרי ששם חומר לחיטוי שאמור לפעול שבועיים על מנת שהדלקת תחלוף . (ואמר לו שעלול להתנפח ולכאוב מאוד ואם זה קורה לחזור כדי לפתוח ולנקות שוב)
כעת התנפח לו ונהיה לו כמו בלון בחניכיים וזה הולך וגדל הוא סובל ברמות מטורפות וכל הפנים שלו התנפחו . ניסיתי להתקשר למרפאה קודם לכן וקבעו לו תור רק למחר בערב - מה ניתן לעשות עד אז?? האם זה סובל דיחוי ולא יכול להגרם משהו מסוכן? אולי חייב שרופא יראה אותו עכשיו.. ואם כן האם יש דבר כזה שרופא מקבל עכשיו?? והאם הרופא אכן יכול לעשות משהו שישפר את המצב במיידי ? מציינת שהוא לקח 2 כדורי פויינט בשש בערב ומקודם אופטלגין ועדיין הכאבים עזים. גירגר מלח, מיי פה, ניסה לשים קרח ושום דבר לא עוזר. לפני כשבוע וחצי קיבל 2 סוגי אנטיביוטיקה הרופא שינים אמר לו קח 3 ימים אם ממשיך לכאוב קח 5 ימים ובפועל במרשם רשם שבוע. בעלי לקח 5 ומאז לא לוקח יש פה עוד כדורים האם לקחת?? בהתחשב בעובדה שהכל מודלק אצלו עדיין?? תודה מראש צריכה תשובות דחוף... !!!

ציטוט

צר לי שהוא כל כך סובל, אבל חד משמעית דרך האינטרנט אי אפשר לעזור. ורק במקרה אני כעת מול המחשב (23:34...). מדברייך עולה שהוא התחיל טיפול אנטיביוטי והפסיק, וחבל. בכל אופן אמליץ לך לחפש מוקד לעזרה ראשונה, למשל באתר האינטרנט שלנו בכתובת
http://bit.ly/1D9NEfL
ייתכן ויבצעו ניקוז כירורגי של המוגלה, ייתכן ויתנו אנטיביוטיקה ו/או תרופות חזקות יותר מאשר פוינט.

כל טוב,

התחברות

בודק...