פורום
ניווט בפורום

שלום.<br /> לפני כשבוע עברתי עקירה כירורגית של שן בינה ורציתי לשמוע דעה מקצועית על השתלשלות האירוע...

ציטוט

שלום.
לפני כשבוע עברתי עקירה כירורגית של שן בינה ורציתי לשמוע דעה מקצועית על השתלשלות האירועים וטיב הרופא שטיפל בי.
תחילה, שן הבינה בצבצה מבעד לעור, צמיחתה הייתה אופקית ובסביבתה הייתה דלקת קלה. הרופא לא(!) הוראה עלי ליטול אנטיביוטיקה או כל תרופה אחרת לפני תהליך העקירה.
התהליך עצמו ארך כ-50 דקות, שמתוכם כ25 דקות היו משיכת השן כמו בספר אליעזר והגזר (חח) ובשאר הזמן חיתוך החניכיים. הדימום היה כל כך חזק שלאחר התהליך החולצות שלי ושל הרופא היו מכוסות בטיפות דם. כשהשן נכנעה ויצאה החוצה היא הייתה מוקפת במין בשר דלקתי אדום במיוחד.
לאחר התהליך היתה נפיחות וכאבים נורא חזקים שמנעו ממני שינה ומרגוע. הוא הוראה עלי לקחת מוקסיפן פורטה 500 X3 ורוקסט פלוס בהתאם לכאב.
כרגע הנפיחות ירדה וגם הכאב נסבל ,אך הרופא תפר את החניכיים בעזרת העור מהלחי שלי וזה מונע ממני לסגור את הפה, ללעוס ולדבר בצורה תקינה.
אשמח לדעת שני דברים: 1. האם העור בפה יחזור לצורתו המקורית לאחר הורדת התפרים? 2. האם הרופא (שד.א קיבל את רישיונו לפני כ 8 חודשים) פישל במשהו?

תודה מראש.חי.

ציטוט

שלום חי. לא אוכל לדעת כיצד אני עצמי או רופא אחר היה מאבחן ומטפל בשן כזו, ללא בדיקה קלינית ורנטגנית לפני העקירה ואחריה. לגבי תפרים - פעמים רבות מרגישים כאילו גם הלחי תפורה למקום, אך שוב - לא יודע דרך האינטרנט לאבחן עד כדי כך.
לגבי ההמשך - פעמים רבות אחרי עקירה קשה יש כאבים וקושי לפתוח את הפה, לעיתים יד גם דלקת במקום עצמו. יש להקפיד על הרואות הרופא בכתב ובעל פה, כולל אנטיביוטיקה, משככי כאבים, מנוחה , שטיפות פה, לא לעשן וכולי.
אם אין שיפור במצב אלא החמרה, כמובן יש לגשת לרופא לבדיקה.

כל טוב,

התחברות

בודק...