פורום
ניווט בפורום

שאלה לאחר ניתוח

ציטוט

עשוכותרתעשיתי לי הארכת כותרת ובעקבות כתר זמני כרגע שהתדירות שלו של הנפילות הלכה וגדלה וביום הניתוח ראו ששוב התנדנד למרות שכמה ימים לפני הדביקו ובסוף הניתוח הוחלט לא להחזיר את הכתר הזמני גבוה ואי נוחות לפחד שבטעות אבלע כי לא הכי יציב . יסדרו לי אותן בריפוד עוד שבועיים אבל שאלתי האם אפשרי לחזור לפעילות ספורטיבית נגיד עוד שבוע שבטוח אתאושש כבר או רק אחרי שיחזירו לי את הכתר הזמני לפחד שיכול לקרות משהוא מפעילות והאם גם צריכה הנחיות מיוחדות בכך שאין לי כתר זמני בכלל כל הזמן הזה או רגיל רק לאכול דברים רגילים ולא קשים כי הבעיה שאני שומרת גם בצד שני שאני באמצע עוד טיפול שיש בו רק מבנה כרגע.

ציטוט

פעילות ספורטיבית לא אמורה להוות בעייה מיוחדת אם את מרגישה טוב. על שן שבוצע בה מבנה לא מומלץ ללעוס ללא כתר זמני מחשש שתתפרק או תיסדק
לגבי הוראות מיוחדות בהתאם למצבך לאחר הטיפולים כמובן יש להתייעץ עם הרופא האישי.

כל טוב

ציטוט

אבל לא מסוכן לעשות פעילות אם מרגישה טוב עד הריפוד של הכתר בגלל שלא הצליחו להחזיר את הכתר הזמני ? זה בסדר או כדאי לחכות עד הריפוד?

ציטוט

פעילות ספורטיבית של ריצה, חדר כושר, שחייה וכולי לא צריכה להיות בעייה. אם את מדברת על ספורט מגע, כמו קרטה, ג'ודו וכולי, אולי אם תקבלי מכה ישירה בשן זו תהיה בעייה. החלטה שלך, וכמובן רצוי להתייעץ עם הרופא שלך.
כל טוב,

התחברות

בודק...