פורום
ניווט בפורום

החלמה

ציטוט

אני אחרי ניתוח הארכת כותרת לאחר 9 ימים יש לי עדיין תפרים נמסים היום פעם ראשונה מהניתוח ניסיתי ללעוס על הצד של הניתוח וזה כאב וחזרתי לצד הנגדי האם זה הגיוני שזה יכאב שאוכלים אחרי 9 ימים ועדיין לא צחצחתי את האיזור עם זה כאב באכילה האם כדאי לצחצח או שזה יכאב גם שם ועדיף לחכות עוד והאם זה הגיוני שהמקום עוד כל כך רגיש ואי אפשר לעשות עדיין פעולות פשוטות שנעשו לפני הניתוח וזה כרגע בגלל שהוחלט שכרגע אני אהיה בלי הכתר הזמני עד הריפוד עוד שבוע יש השפעה לכאב?

ציטוט

עלייך להגיע אל הרופא לעידכון במצב ובדיקה שהכל תקין, ולמלא הוראותיו, למשל לגבי צחצוח, שטיפות הפה, תרופות אם ניתנו וכולי.
כל טוב

ציטוט

השאלההחלמה שאלה אם לא יכול להיות שזה יסתדר והרופאה המשקמת תראה ברגע שמסדרת את הכתר הזמני עוד שבוע האם זה לא מספיק והאם זה יכול להיות תוספת שאני בלי כתר זמני עדיין עד עוד שבוע וגם שאני עדיין עם תףרים כי הם עדיין לא נמסו ובגלל זה הכאב שנוגעת במקום כי אם אוכלת ומצחצחות ולא נוגעת במקום אז אין כבר כאב רק התפרים קצת מציקים.

ציטוט

אני לא יכול להחליף את הרופא שלך בהחלטות, ואני בטוח שהיא תבדוק ביסודיות אם הניתוח החלים כיאות, ואם אפשר לרפד ולשים כתר זמני וכולי. אם יש לך כאבים כדאי לעדכן אותה ובינתיים למלא אחר הוראותיה בקפידה.
כל טוב

ציטוט

ועוד שאלה אחרונה יכול להיות נזק לניתוח בכך שאני שבועיים וחצי ללא הכתר הזמני . המנתח פחד להחזיר כי ראה שלא הכי יציב ופחד שבטעות יפלו בשינה ואבצע או שיפול וישבר האם יכול להיות נזק בזמן כזה כי משהוא אמר שהחניכיים לא יוכלו להתרגל ללא הכתר הזמני ויכול להיות נזק מה דעתך כי גם המנתח וגם הרופאה אמרו גם אם רוצים אסור לגעת באיזור פחות משבועיים אבל רק רציתי לדעת אם יכול להיות נזק שלא החזירו את הכתר הזמני ועד סידור ריפויו שבועיים וחצי מהניתוח?

ציטוט

אם לא תנסי לאכול על השן שעברה ניתוח והינה ללא כתר זמני, לא צפויות בעיות מיוחדות או החמרה אם בסה"כ מדובר על עיכוב קצר עד שתגיעי לרופאה. וכמובן שיש למלא אחרי הוראות הרופאים המטפלים

כל טוב

התחברות

בודק...