פורום
ניווט בפורום

ניתוח

ציטוט

שאלתי לפני כמה ימים וענית רק על החלק הראשון מבקשת בבקשה שתענה לי גם על החלק השני של השאלה:

רושמת שוב את כל השאלה שוב:

היי אמרו לי שלא יודעים כרגע אולי אצטרך הארכת כותרת , אני בשלב אחרי מבנה ולא עשו לי אחרי המבנה עוד צילום מתי יודעים בוודאות האם אחרי הכתר הזמני ואם כן יצטרכו לעשות שוב צילום , פשוט צריך לראות איך יסתדר כי זו שן שהיתה בה סתימה ונשבר בה קיר ועשו כבר טיפול שורש ומבנה פשוט רוצה לדעת האם אחרי הכתר הזמני בטוח ידעו אם יש מספיק חומר או יכול להיות גם אחרי המדידות הראשונות לכתר?

ובאיזה באיזה שלב אם יש ספק יודעים בוודאות כי אני אחרי המבנה ועדיין לא עשו צילום רק בטיפול שורש , האם יכול להיות שאפילו בכתר הזמני לא יהיו בטוחים ורק אחרי המדידות וגם האם מצב גם שיש קיר שבור וגם של מבנה של שן מאוד קטנה מגדיל את הסיכויים והאם בכתר הזמני עושים צילום כי רק בטיפול שורש עשו לא לפני ולא במבנה פשוט היה שבר ברור שזה הטיפול שאני צריכה אבל פשוט הרבה שיניים שלי שהתחלנו בסוף הסתכם בניתוח . יש כזה דבר גם מבנה של שיניים מאוד קטנות שמאריך את הסיכויים וגם מצב שאני שוחקת.

ציטוט

על השאלות האלה עניתי לך כבר כמה פעמים. אני לא יכול להחליט דרך האינטרנט ובלי בדיקה קלינית וצילומי רנטגן לדעת אם תצטרכי הארכת כותרת או לא. וזה תלוי בכמה גורמים - איפה היה קו השבר בשן, רמת שחיקת השיניים שלך, תוצאות הטיפול הזמני, כמה יציבות יש לכתר הזמני על גבי השן כרגע ועוד. גם אם היא תיקח מידות לכתר, ויסתבר לה שצריך לעשות הארכת כותרת, זה גם אפשרי.
בקיצור, עלייך לשאול את הרופאה שלך ולקבל ממנה הסבר ואבחנה.

כל טוב

התחברות

בודק...