פורום
ניווט בפורום

האם זה שדחיתי טיפול שורש הרבה זמן (כמעט שנה) יגרום לטיפול להיות יותר כואב ותהליך החלמה יותר ארוך? הרופא אמר שאי

ציטוט

האם זה שדחיתי טיפול שורש הרבה זמן (כמעט שנה) יגרום לטיפול להיות יותר כואב ותהליך החלמה יותר ארוך? הרופא אמר שאי אפשר לרפא אבל בכל זאת שלח למומחה לייעוץ וטיפול. קבעתי תור לאחרי החגים. מפחדת מהמומחה מאוד. הרי מן הסתם שלא תהיה לו סבלנות גם אם אגיד לו שאני מפחדת. אני עוד פה עם שיניים שבא. .מה הסיכוי שהמומחה יחליט שכן אפשר לטפל? ההבדל מבחינת מכשור מובן.. אבל מבחינת אבחון? מה יקרה אם אשאיר את השן בלי טיפול? כבר אין כאבים בגלל החוסר טיפול הזה (פעם היו אבל עכשיו בסדר גמור). לפני שבוע כשביקרתי במרפאה זה כי היו לי כאביים בפה ומסתבר שזה בגלל שיני בינה שטען שצריך לעקור ובדרך אגב הוא דיבר על הטיפול שורש. קשה לי לעשות את הטיפול, כבר שנה חושבת עליו. ומה עם השיני בינה? חייב לעקור? אני מאמינה שהכאבים היו כי הם בקעו בתוך החניכיים. מה אכפת לי שיישארו שם? עכשיו כבר אין כאבים, הפה שלי לגמרי שקט. בשאר השיניים החלטתי לטפל עוד כשהבעיות קטנות כי עם טיפולים קשים אני לא מסוגלת להתמודד. מקווה שתענה לי על כל השאלות.

ציטוט

ראשית, גם אם הדחייה בטיפול השורש מסבכת את המצב וגם אם יש דלקת או זיהום קשה בשן, הרי ששווה לנסות והלציל אותה מעקירה, ולבצע טיפול שורש איכותי וכתר איכותי.
שנית, גם המומחה לטיפולי שורש הוא רופא, ואדם, ואני רוצה להאמין שכולנו בעלי סבלנות גם למקרים הקשים, ואני בטוח שיתנהג אלייך יפה ובסבלנות ובאנושיות.
ולבסוף, ככל שעובר זמן ולא מטפלים בבעייה (בכל מישור בחיים, ובוודאי שיניים...) היא תחמיר, והפחדים שלנו יעצימו ויגדלו. אז אולי תשני כיוון, אני תמיד אומר שכדאי ללכת אל רופא השיניים בזמן מאשר לזחול אליו בפחד ובכאבים.

כל טוב

התחברות

בודק...