פורום
ניווט בפורום

כאבים

ציטוט

רציתי לשאול האם גילוי של חור בשן שלא טופל מסיבות שהיו שיניים אחרות וכרגע יש לי באותה שן כאב אחרי קר וחם , כאבים ספונטנים כמה פעמים ביום ומציק שנמשך מספיק זמן , כאבים במזונות מסוימים בלעיסה והתווסףתגם כאבים גם בצחצוח שיניים במיקום מסוים בשן האם זה יכול להיות עדיין סתימה או הסיכוי קלוש וכנראה זה יהיה טיפול שורש והאם כדי לראות מספיק התיאור בגלל שראו אז לפני כמה חודשים (5 או 6) או שחייבים שוב צילום כדי לראות את גודל ההתפתחות ?

ציטוט

נדמדה לי שעניתי לך כבר כמה פעמים על השאלה הזו בצורות שונות. אם יש חור שלא טופל זמן ממושך והוא מגיע לעצב, ייתכנו כל הסימנים שתיאערת ויהיה צורך בטיפול שורש. קביעה סופית ומקצועית צרך לעשות הרופא האישי שלך בהתאם למצב ולבדיקה הקלינית והרנטגנית, ולהחליט איזה טיפול לבצע.

כל טוב,

ציטוט

היום חוץ מהכאבים והסימפטומים התחלתי להרגיש טעם רע האם זה קשור לעששת ? והאם כן מה זה אומר שהעששת במצב מתקדם ומפרישה חומרים?

ציטוט

בהקשר שלך, לעיתים טעם רע בפה יכול לרמז על הפרשת מוגלה מאיזור זיהום נרחב. אך טעם רע בפה הוא סימן לא חד משמעי, ונגרם גם בגלל עוד בעיות רבות.

כל טוב,

ציטוט

כי זה התחיל בדיוק לפני כמה ימים שהחמירו הכאבים , אבל לא היו אמורים לראות את ההפרשות או רק במוח השן שיפתחו , ולפי המצב נשמע שסיכוי רב לטיפול שורש? ואי אפשר כבר לדחות שבוע-שבועיים במצב כזה זה יתקדם עוד ?

ציטוט

אני לא מבין למה ההתעקשות הזו לנחש דרך האינטרנט מתי יכאב או מתי יהיה זיהום גדול אחרי כל התשובות שנתתי. יש לבצע את הטיפול הרפואי בהקדם ולמנוע סיבוכים מיותרים.
כל טוב,

התחברות

בודק...