פורום
ניווט בפורום

כאבים תוספת אחרונה

ציטוט

זה מסתבך לי שנחתי היום בצהריים לא הצלחתי מרגישה את הכאבים מספיק חזק והכדורים לא הדפיעו והרופאה שלי תחזור עוד רק 10 ימים מהחופשה והכאבים התחילו להיות יותר חזקים מה לעשות ופוחדת מה יקרה עוד 10 ימים אם אחכה ופוחדת גם שמישהוא אחר יראה כי מכירה אותי ואת הבעיות איתי טוב כל כך.

ציטוט

אם המצב מחמיר לא הייתי ממתין 10 ימים, אלא מחפש עזרה ראשונה. זה יכול להיות דרך המרפאה שבה את מטופלת אם יש להם הסכם עם רופא אחר, ואם לא אז דרך מרפאה שמספקת שירותי עזרה ראשונה (יש רשימת טלפונים באתר שלנו, למשל, או חיפוש בגוגל/מוקד קופ"ח)
כל טוב,

ציטוט

נראה לי שאין ברירה לא מצליחה לישון ושום משכך לא עוזר . מה יעדו בעזרה ראשונה טיפול שורש אם זאת הבעיה . הסיכוי אבל קלוש לסתימה לפי הכאבים נכון?

ציטוט

זה מה שהסברתי לך כל השבוע, שוב ושוב. לא יכולתי לנחש מתי יופיעו הכאבים, או כמה חזקים הם יהיו.
ושוב, את חייבת לגשת לטיפול וקבלת עזרה ראשונה: דרך המרפאה שבה את מטופלת אם יש להם הסכם עם רופא אחר, ואם לא אז דרך מרפאה שמספקת שירותי עזרה ראשונה.

מה יעשו? בהתאם למצב ולאבחנה. רוב הסיכויים שתצטרכי טיפול שורש, אבל בתור עזרה ראשונה לעיתים מסתפקים במתן אנטיביוטיקה ומשככי כאבים, ומבקרים אחרים לעיתים מרדימים את השן ופותחים אותה לנקז חיידקים ומוגלה, ומריחת תרופות בתוך השן לשיכוך הדלקת (פעולה זו נקראת אקסטירפציה, ויש מאמר בדף המאמרים שלנו שמסביר אותה בקצרה, אם תרצי עוד מידע).
לאחרי שהשן "נרגעת" יש צורך בסיום טיפול השורש וכנראה גם כתר.

כל טוב,

ציטוט

אנסה להתקשר ולראות מי יכול לקבל אותי ולהחליף את הרופאה אבל בינתיים שאלה באמת אחרונה:אראה אם אמצא מישהוא היום. והייתה לי בלילה בחילה האם יכול להיות לזה קשר לדלקת בשן המצריכה טיפול שורש או שכדורים פשוט אף פעם לא קרה לא משן כואבת ולא מכדורים האם זה יכול להיות?

ציטוט

יכול להיות מכדורים שאת נוטלת ויכול להיות גם מהתרגשות/פחד וכולי, וגם יכול להיות סתם צירוף מקרים.
כל טוב,

התחברות

בודק...