פורום
ניווט בפורום

טיפול שורש אחרון

ציטוט

אלך מחר סוף כל סוף רציתי לחכות לרופאה אבל אין מנוס והיום מהערב אני ממש הרגשתי כמה פעמים זה כמו דפיקות עדיין לא כל הזמן אבל היה כמה פעמים זה בטח החמרה אני מניחה ומה יעשו ווהאם במצב של כאבים אפשר לטפל?

ציטוט

הדפיקות/פעימות האלו שאת חשה בשן הן סימן קלאסי לדלקת בעצב השן שהולכת ומחמירה. כאשר הרופא האישי יבדוק אותך, הוא יחליט אם להתחיל קודם רק במרשם לאנטיביוטיקה, או לבצע פעולה נקראת אקסטירפציה, שבה בגלובלי פותחיםן את השן ומתחילים לנקז זיהום משם ולמרוח תרופות בתוך השן עצמה (קראי עליה במאמרים שבאתר שלנו)
בהצלחה, ספרי לנו מה היה
כל טוב,

ציטוט

רק דבר אחד לא מבינה חצי שנה לא כאב בכלל ופתאום בשבוע שבועיים החמרה אדירה של כל יום איך אתה מסביר זאת?

ציטוט

דווקא הכי הגיוני בעולם... תהליך הריקבון החמיר, החלה דלקת בעצב, וגם בעצב הדלקתי המצב הלך והוחמיר, עד לכאבים הקשים שאת חווה כעת.
כל טוב,

ציטוט

בסוף מחר אלך אמרו שכדאי יש יותר רופאים ובמומחיות אם אצטרך משהוא מסובך יותר מסתם נסתכלות. ובקדר למה ששאלתי ואמרת שהגיוני רמת הכאבים אבל בבת אחת זה הגיוני והיום אםילו שלפעמים מפהקת או. סתם פותחת את הפה יש את הכאב והאם זה שזו שן קדמית יהיה קל יותר ךראות המצב ודהר נוסף כאבים כל היום ודהכדור לא משפיע הסיכוי שזה לא יהיה טיפול שורש קיים או לא נראה לך? ומצטערת. על הבלבול.

ציטוט

הרופאים שבודקים אותך ומכירים את המקרה במדוייק ואת הצילומים והאבחנות צריכים להחליט כיצד לטפל. באופן כללי, בשן אחורית ובמיוחד בטוחנות יש מספר שורשים ומספר תעלות שורש, שלעיתים הן דקיקות / מפותלות / מתפצלות וכולי, כך שבדרך כלל בשן אחורית קשה יותר לעשות טפול שורש מאשר בשן קדמית
כל טוב,

התחברות

בודק...