פורום
ניווט בפורום

רגישות גבוהה וכאב

ציטוט

שלום הנני שוחקת שיניים עד היום היום התקפים של הרגישות בעקבות זאת משתמשת יותר במשחת שיניים וזה עזר עכשיו מהחודש האחרון הרגישות והשחיקה עלו בהתחלה חשבתי שזו שן מסויימת שיותר כאבה ששם עשיתי נזק יותר אבל הכל בסדר ופתאום בימים האחרונים כואב כל פעם שן אחרת השאלה היא האם יכול להיות כאבים חזקים מאוד עקב רגישות גדולה ובעקבות השחיקה מאבדת ככה יותר חומר שן , האם אם יעשו תיקונים לשיניים שכבר שבורות + רווחים שאם כבר יש יעשו זה יקטין את הרגישות שחשה והאם לאחר מכן הפתרון יהיה רק סד וכמה קשה אם זה הפתרון היחיד להתרגל אליו? ומבקשת בבקשה שתענה הסתכלתי כבר בתשובות הקודמות ויש דברים חדשים ששאלתי רק פה.

ציטוט

א. ככל שאת שוחקת יותר הנזק מצטבר והרגישות צפוייה לעלות במשך הזמן
ב. אינניו יודע מהם הטיפולים שאת זקוקה להם כדי לתקן את הנזקים, למשל סתימות חדשות או כתרים
ג. סד קד=שיח אינו נוח בהתחלה אך נחשב יעיל בהרבה לעומת סד גמיש
ד. אם את מבצעת תיקונים בשיניים ו/או סגירת רווחים, תצטרכי לבצע סד מותאם חדש בסוף הטיפול
שאר השאלות או מידע ספציפי נא לשאול את הרופא האישי המטפל

כל טוב

ציטוט

אז זה הגיוני שהרגישות עולה והרבה פעמים הפכה לכאב ?

ובקשר לתיקונים וסד כדאי אבל לעשות קודם את התיקונים ולחכות עד שיגמרו ולעשות סד , לא כדאי פעמיים לפני התיקונים ואחרי התיקונים סתם עבודה כפולה וגם תשלום נוסף לא ? ובאמת קל להתרגל לסד הקשה?

ואיך הגיוני אני לא ילדה אבל לא אישה מבוגרת רק סביבות ה30+ שכבר יש שחיקה שממש מציקה , איך זה נגרם חשבתי שזה קורה בעיקר לאנשים יותר מבוגרים .

ציטוט

גם לשאלות האלו כבר עניתי לך... נא לשים לב ולקרוא בעיון. וכן לשאול את הרופא האישי שמכיר את המצב שלך ויידע לענות לפרטים. כמו כן לקרוא מאמר בדף המאמרים שלנו באתר.

ככל שהנזק עולה הרגישות צפוייה להחמיר כולל כאב.
לא קל להתרגל לסד אבל כדאי.
אם משך הזמן לתיקונים ארוך כדאי לשקול לבצע פעמיים סד, זה לא "סתם" אלא כדי לשמור על התיקונים שמבוצעים ועל מערכת הלעיסה.
חריקות שיניים אצל מבוגרים די נפוצות ובעיקר בזמן סטרס נפשי.
כל טוב
ד"ר גיא וולפין
מנהל הפורום

.

ציטוט

אבל כמו שאמרתי כאב ורגישות איך מתבטאת בכזאת עוצמה למרות שאני לא מבוגרת בת 30+ איך זה הגיוני בגיל כה מוקדם וגם ההחמרה בזמן האחרון והכאב במהירות בשנה האחרונה ובעיקר ב3_4 החודשים האחרונים. ויש משהוא חוץ מהסד בינתיים יכולה לעשות עד שיכינו ויטפלו בסד ובתיקונים והכאבים קורים דווקא ביום ולא בלילה למה זה?

ציטוט

אני לא מבין למה את שוב ושוב שואלת ומתעקשת שאנסה לאבחן את מצבך דרך האינטרנט, ועדיין שואלת אחרי כל ההסברים שנתתי במקום לשאול את הרופא האישי שמטפל בך, שזה הדבר המומלץ והחכם לעשות.
זה לא מקצועי וזה לא חכם מצידי לנחש.
כל טוב
ד"ר גיא וולפין
מנהל הפורום

ציטוט

אניוכאבי ני אלך אני פשוט בלחץ מזה שהפתרון הוא סד כמו אנשים מבוגרים ואין פתרון יותר יעיל ובטוח שעשיתי נזקים כבר מספיק כי רואה את השברים ופוחדת שממש לא יסתדר עם הסד או איך מתרגלים לדבר הזה בקרוב אלך. ושאלתי באיזה גילאים אני בדרך כלל זה נפוץ יותר השחיקה הכוונה לגילאים של מבוגרים ואין משהוא בינתיים למרות ולהקל עד שאלך ויתחילו בטיפולים.

ציטוט

שחיקה אופיינית לכל הגילאים, אך בילדים הדבר נחשב נורמלי ולא דורש טיפול, לעומת מבוגרים. אפשר לנסות חוץ מהסד גם רפואה אלטרנטיבית כמו שיאצו לפרקי הלסת ודיקור, הומיאופתיה, ביופידבק, פסיכולוגיה ועוד.
כל טוב

התחברות

בודק...