פורום
ניווט בפורום

נזק

ציטוט

שלום הנני שוחקת שיניים . והלילה שחקת קצת הרבה פעמים ואפילו חזק שהעיר אותי מהשינה בסוף הצלחתי לחזור לתפקד רגיל אבל פתאום מאחהצ ערב אחד השיניים (כתר שנעשה בשנה האחרונה) ממש רגיש המקום הסתכלתי ולא רואה שבר אבל כן רואה קצת יותר מחוספס יכול להיות שעשיתי נזק לכתר או שככה זה אמור להיות אני פוחדת שהולך ומחמיר השחיקה והשאלות האם זה נשמע שעשיתי נזק והפתרון היחיד או סד? ולא יכולה כרגע כי יש לי עוד טיפול ועד שחא יגמרו לא שווה והאם לעוד שיניים שגם מהשחיקה וגם עוד שן אחת מנפילה כדאי לתקן זה יעזור להפחתת הרגישות והאם הסד באמת עוזר והאם אחרי שמתרגלים השחיקה תהיה פחות ובאיזה לסת שמים בדרך כלל והאם החומר של הסד קל להתרגל?

ציטוט

בהחלט ייתכן שבגלל חריקות שיניים ישבר כתר או השן עצמה, וגרוע מכך - אף השורשים עלולים להיסדק ולהישבר וראיתי גם מקרה שבו שתל מטיטניום נשבר.
לכן מי שמאובחן כחורק שיניים כדאי שיבצע סד לילה וכמו כן יאובחן במקצועיות.
הסד צריך להיות מוכן מאקריל קשיח במעבדה ולא מחומר רך סיליקוני, לפי רוב הדיעות.
בדרך כלל מורכב על הלסת העליונה.
לא קל להתרגל, אבל הופך את החיים לקלים הרבה יותר כאשר מתרגלים.

כל טוב

ציטוט

אבל נשמע שעשיתי גם נזק לכתר לפי התיאור או שזה רק חריקה גדולה ונזק לא גדול במיוחד לכתר?

ציטוט

לא יכול לנחש דרך האינטרנט. רק הרופא האישי שלך יבדוק ויאבחן.

כל טוב

ציטוט

רציתי לשאול אם הכתר ששחקתי כנראה שיש קטע מחוספס באמצע שלא היה קודם זה נזק ואם כן במה זה נשמע כמו שבר או נזק אחר כגון שפשוף המקום/ציפוי וזה שזה מציק וכואב זה אומר שיוכלו עדיין לתקן וברור שאגמור עם כל הטיפולים כבר אעשה סד שלא יהיו עוד נזקים ומקווה שאיהיה לי בסדר להסתדר איתו ועושים ביקורת בהתחלה לראות שהסתדרתי ויושב טוב? ובקרוב אני אלך בינתים יש גם שביתה במרפאה של מכבידנט אז שואלת ומקווה שבקרוב יסתדר ויקבעו לי תור חדש.

ציטוט

אם היה כתר חרסינה שהיה חלק ועכשיו מחוספס, כדברייך, כנראה מאוד שיש שם שחיקה ואולי אף סדק או שבר בחרסינה.
כל טוב

התחברות

בודק...