פורום
ניווט בפורום

כתר חרסינה בשן שבורה

ציטוט

שלום, אני שברתי רבע שן 47 , הרופא עשה צילום ואמר שלמזלי אין שבר בשורש וינסה להציל את השן ללא טיפול שורש, אבל שהכתר יחזיק צריך להוריד חניכיים.אחרי הפעולה היו כאבים ובמקום של ההורדת חניכיים היתפתחה לי רגישות למיים קרים, אוכל מלוח וחריף, הרופא אמר לי שזה בגלל שהתכר הזמני לא ממש מכסה את השן ונכנס מתחת לחניכיים, אחרי כחודש כבר אכלתי בצד של השן השבורה עם כתר זמני ולא היו לי כאבים ,אחרי שהרואה הדביק לי כתר-סתימה מחרסינה(ללא ברזל) התחלתי להרגיש כאבים בלחיצה על השן.האם התופעה יכולה להיות זמנית ותחלוף? אם אני לא לוחצת השן לא כואבת לי.אם כתר זמני לא היו לי כאבים בלחיצה על השן.
תודה
אולגה

ציטוט

אני מקווה בשבילך שהתחושה של הרגישות הזו תלך ותעלם, אם הכתר היה מדוייק ואין מרקם חשוף של השורש החניכיים תתרפאנה סביבו וההרגשה תוטב. אם אין שיפוק כמובן יש לעדכן את הרופא האישי ושיחליט כיצד לפתור את המצב.
כל טוב,

ציטוט

תודה רבה על התשובה, הרגישות מתרידה אותי פחות מכאבים בליחה על השן, האם זה גם יחלוף ? עם כתר זמני לא היו לי כאבים מסוג זה, רק אחרי הדבקה.תודה.אולגה

ציטוט

צר לי אך לא אוכל להרחיב ולדייק - דרך האינטרנט זה יהיה רק ניחוש ולא מקצועי - הרופא האישי יוכל לבצע בדיקה ולהתעדכן ממך בתלונות ולטפל בהתאם.
כל טוב,
ד"ר גיא וולפין
מנהל הפורום

התחברות

בודק...