פורום
ניווט בפורום

עזרה

ציטוט

היי, אני לא יודעת מה לעשות וזקוקה לעזרה.. אני עשיתי טעות ובגלל חששות לא הלכתי לרופא שיניים מאז שהורדתי את הגשר, בגיל 14, אפילו לביקורות שלו לא הלכתי כי פחדתי לצערי.. היום אני בת 27 ויש לי כאבי שיניים כבר כמה שנים אבל בזמן האחרון כואב לי יותר, כואב במגע, בלעיסה, הכל נפוח, עקום.. הלכתי לרופא לפני חודשיים בערך והתבשרתי כי אצטרך לעקור 3 שיניים ולשים שתלים ויש לי גם 3 טיפולי שורש וכמה שחזורים, חלק עמוקים.. לא חזרתי לעשות כי הם טיפולים שקשים לי.. זה לא בעיה ברופא זאת בעיה נפשית שלי... אני קוראת מאמרים איך להתגבר אבל לא מצליחה ליישם הם תאורטיים ולדעתי תלושים מהמציאות ואולי עוזרים למי שהפחד שלו קטן.. ואני יודעת שאם אמדיך ככה לא ישארו לי שיניים וקשה לי... אני גם מתביישת מהרופא מאיך שהשיניים שלי נראות ומההזנחה שלי.. נראה לי שהוא ייגעל ממני.. למזלי הקדמיות שלי הם בסדר וכשאני מחייכת זה נראה כאילו אין לי בעיות כלל.. בבדיקה שהיתה לפני חודשיים התנהגתי כמו ילדה קטנה, רעדתי והרגיעו אותי ועודדו אותי.. ממש התביישתי זאני מתנהגת ככה.. האם יש לי סיכוי? מה עליי לעשות? איך אני יתחיל את הטיפולים הקשים האלה?

ציטוט

ראשית הרופא לא ייגעל ממך, זו הרי העבודה שלנו - לתקן ולרפא מה שלקוי ולא בריא.
שנית, למצוא רופא שנוח לך איתו גם מבחינה אישית ותוכלי להיכנס למסלול לאט לאט ווביטחון.
בוודאי את מבינה שלהישאר כך לא תוכלי ולבסוף הנזק יהיה גדול ומסובך ויקר.
יש בדף המאמרים שני מאמרים קצרים בנושא עם עצות נוספות, כמו גז צחוק, ביקור היכרות במרפאה, מוזיקה שאת אוהבת וכולי. כדאי לקרוא ולנסות עצות משם וממקומות אחרים שתמצאי בגוגל.
כל טוב,

ציטוט

אני באמת לא ידעתי ששיניים יכולים לגרום לכאבים כאלה.. בזמן האחרון אני ממש בוכה מהם.. כאבים בכל הפה.. אדוויל ואופלגין לא עוזר לי כלל ונורופן עוזר ממש למעט זמן ואני כל היום שותה כדורים.
אני יודעת שאתה לא ממליץ על כדורים אבל אני רוצה המלצה לכדורים שהם ללא מרשם רופא... אני לא רגישה לכלום . . בינתיים שירגיע את הכאבים עד שאלך לרופא. זה ממש ממש יעור לי....
הרופא שיניים אמר שברגע שאקבע תורים הוא יביא לי אנטיביוטיקה שתקל עליי והוא לא מוכן להביא עד שלא אקבע תור לשבוע אחרי שהוא מביא מרשם... וזה בעייתי לי.. איך אני יכולה להתחיל עוד שבוע? זה קרוב! בבקשה תכתוב שם של משכח כאבים חזק בלי מרשם.. תודה!! והבטחתי לעצמי שאתחיל עוד חודש ככה.. אין ברירה... תעזור לי בבקה...

ציטוט

איני יכול להמליץ על תרופות למטופל בלי לדעת רקע רפואי ואת המצב עצמו. לא מרשם רופא יש קבוצה של תרופות כמו אדביל/נורופן/נאקסין/איבוברופן וכולי ותרופות שלא מקבוצה זו כמו אופטלגין ואקמול.
הרוקח יוכל לתת לך אותן ללא מרשם רופא אך היזהרי שלא לבלוע כמות מופרזת מהן בכדי לא לגרום לנזק לקיבה, לכליות ולכבד.
כדאי להתחיל בהקדם את הטיפולים ולא לדחות,
בהצלחה

התחברות

בודק...