פורום
ניווט בפורום

כתרים ועוד

ציטוט

רציתי לשאול מה קורה שיש לי כרגע עיכוב בכתר הקבוע עשו מדידה אחת ובעקבות השביתה שיש כרגע במכבידנט לא יודעת מתי ייגמר ומתי ייגמר גם ככה יש דחייה של כבר חודש מהמדידה הראשונה ונראה לי שגם אם ייגמר עד שימצאו תור זה יהיה לפחות עוד חודש חודשיים מה קורה יכול יהיה לקרות משהוא שישפיע על ההמשך כי התחילו ועשו מדידות וטיפול בפה בזמן המדידה ומיוחד שן אחת מהשתיים שנעשה בה גם הארכת כותרת כבר 3 חודשים בערך האם יכול להשתבש משהוא הייתי שואלת אבל אין כרגע כל כך את מי ודבר שני יש עוד כתר קבוע שיש לי שכנראה מהשחיקה עשיתי נזק שבר או נזק אחר כי לא ממש ברור לי מה רק ברור שנראה לגמרי אחר משהיה האם ההתמהמות וזה שאני שוחקת יכול עוד להרחיב את הנזק וגם ברור שאעשה סד האם כדאי אם אם אפשרי ולא מסובך וככה לפי דעתי אצלי כדאי לתקן שברים ורווחים שייראה טוב ואולי אף בריא יותר לפני התקנת הסד?

ציטוט

כרגע איננו יודעים מה קורה במכבידנט ומתי יגיעו להסכם וסיום השביתה. כמובן שאם יש בינתיים החמרה במצב אחת השיניים או יותר כדאי לא להזניח ולהגיע למרפאה פרטית לבדיקה ופתרון.

כל טוב,

ציטוט

זה בינתיים עוד בסדר לא כואב , אבל מה יכול להיות בהפרש כזה גדול ממדידה למדידה בעקבות השביתה , יכול לקרות משהו בפה בעקבות כאלו הפרשים גדולים כגון רווחים ו/או צורך בעקבות זה בכל המדידה מחדש? אני פשוט לא יודעת מה יכול לקרות כי אף פעם לא היה לי כאלו הפרשים בין מדידה למדידה. והאם יכול להיות איזה נזק גם לכתרים שלא הגיעו ומחכים כנראה במרפאה כבר , (השלד - החלק המתכתי)

ציטוט

לחלק המתכתי של הכתרים לא יהיה כל נזק. אם הכתרים הזמניים מודבקים היטב ואין תזוזה או סדק בהם, המתנה של מספר שבועות נוסף לא צפוי לגרור נזק לשן.
כל טוב,

התחברות

בודק...