פורום
ניווט בפורום

שן כואבת

ציטוט

אתמול בערב אכלתי ביסלי ופתאום הרגשתי מן זץ בשן טוחנת תחתונה וכאב חזק.הכאב אחרי זה נחלש אבל הרגישות לא נעלמה לגמרי.ישנתי ללא משככי כאבים אבל הרגישות בשן חזרה בבוקר ונמשכה כל היום.הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שלחכות ואם יחמיר לחזור אליה.בערב לקחתי נורופן שלא ממש עזר.מה עלי לעשות?

ציטוט

בצילום לא ראו כלום וגם בבדיקה.אין לי שם סתימה

ציטוט

הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שזו דלקת ברקמה שמסביב לשן.לא הבנתי מדבריה אם זה עלול להסתיים בסוף בטיפול שורש.זה כרגע לא מפריע לי לישון והכאה הוא לסירוגין ולא מצריך משכך כאב

ציטוט

היום הייתי שוב אצל הרופאה לאחר שהלילה התעוררו לי כאבים בשן .היא בדקה את השן עם זונדה.היא לא נעצה את הזונדה בשן אלא העבירנ אותה על פני המשטח העליון של השן וגם נגעה בגבול עם החניכיים.אחרי שחזרתי הביתה השן מאוד כאבה לי ונאלצתי לקחת שני נורופן.ממה זה נגרם לדעתך?אם זו דלקת של הרקמה תוך כמה זמן אמורה להיות הטבה?

ציטוט

אני לא יכול לאבחן דרך האינטרנט וב"טלפון שבור" לפי המידע שאת מוסרת מה המצב בשן טוב יותר מהרופא המטפל וגם זה יהיה לא מקצועי. אני מנחש שהבעיה בשן ולא בחניכיים, אבל זה רק ניחוש. את האבחנה המדוייקת ואת הטיפול הרופא האישי צריך לבצע לאחר בדיקות יסודיות.
כל טוב,

ציטוט

ממה שאת אומרת הרופאה מאבחנת שזו בעייה בחניכיים שסביב השן, אם אכן כך לא צפוי טיפול שורש.
כל טוב,

ציטוט

אם יש כאב והוא נמשך מן הסתם כדאי לחזור לרופאה לבדיקה נוספת.
כל טוב

ציטוט

איני יודע מה ראו בבדיקה ובצילום הרנטגן. הייתי מנחש שזה שבר באחת התלוליות בשן שלך או בסתימה בשן שלך. כמובן יש לחזור לרופאה ולעדכן ולטפל לפני שהמצב יחמיר
כל טוב

התחברות

בודק...