פורום
ניווט בפורום

כאב חזק

ציטוט

קמתי והעיר אותי מהשינה כאב חזק מאוד בצד אחד של הפנים . אם לא עושה שום תנועה זה סביר אבל אם תזוזה, פיהוק וכו... כאב חזק מאוד ממה זה יכוך להיות? והאם יכול להיות קשר לזה שיש לי בצד הזה כתר ששחקתי ויכול להיות אפילו שבר קטן. כי על פניו לא מרגישה כאב ספציפי לשן אבל כאב גדול בתזוזה פתאומי שלא היה עד אתמול.

ציטוט

ייתכן שהכאב קשור לחריקות שיניים ואולי גם לנזק לאחת השיניים. יש לגשת למרפאה לאיבחון. אם ברקע יש גם מצב של חריקות שיניים ליליות, כדאי גם להכין סד לילה ולא רק לטפל בשן שניזוקה
כל טוב

ציטוט

רבל כאב מציק בהרבה מקריםמבלעיסה וקשה לישון נורמלי והמשכחים לא עוזרים יש משהוא חזק שיעזור ויכול להיות גם פגיעה כבר דלקתית שמזה הכאב ואם כן איך ידעו איזה מקום בדיוק אני יודעת איזורית אבל לא ספציפית.

ציטוט

אם אני לא יודע ולא יכול לאבחן דרך האינטרנט, עלייך לגשת לאבחנה וטיפול מקצועי אצל הרופא האישי שלך

כל טוב,

ציטוט

זהו הלכתי בכתר אפשר לעשות תיקונים לא כל כך גרוע כמו שחשבתי והכאבים אמרה לי ששחקתי מאוד חזק תוך כמה ימים זה יפחת ויעבור ואחרי שנגמור את הטיפולים כרגע נעבור לתיקונים שצריך ולעשות סד נראה לי שעדיף לאור שעכשיו השחיקה יותר חזקה אבל מה דעתך היית עושה תיקונים במיוחד אם הם לא גדולים והקטנת רווחים או לאנוגע גםמבחינה אסתטית וגם בריאותית , היא אמרה איך שאני רוצה כי זה לא מסובך מדי אצלי.

ציטוט

בוודאי שלעשות את כל התיקונים שהרופאה המליצה ואז לבצע סד לילה חדש שמותאם סופית למצב. לגבי רווחים - עניין אסתטי, להחלטתך.
כל טוב,

התחברות

בודק...