פורום
ניווט בפורום

לפני שבוע ביקרתי אצל רופאת השיניים שלי לאחר שהייתי עם דבק זמני של שלושה חודשים, חזרתי לביקורת והרופא...

ציטוט

לפני שבוע ביקרתי אצל רופאת השיניים שלי לאחר שהייתי עם דבק זמני של שלושה חודשים, חזרתי לביקורת והרופאה שלחה את השיניים למקצה תיקונים לפני כשבוע הורכבו הכתרים והרופאה ציינה שעליי לחזור עוד שמונה חודשים לוודא שהכל תקין ובינתיים הדביקה בדבק שהוא חצי קבוע וקבעה לי ביקורת ואז תנסה להדביק בדבק קבוע. חשוב לציין כי שאלתי באם הדבק החצי קבוע הוא אותו דבק ששמה לי לפני שלושה חודשים ציינה שלא והוא דבק יותר חזק הרופאה ציינה שישנם כמה סוגי דבקים .
לשאלתי, אם אני יכולה להשאר כך, עם דבק חצי קבוע לאורך כל כך הרבה זמן ציינה שכן החשש שלי שהכתרים יפלו או שיכנסו חיידקים וכדומה או שיהיה לי טעם מר בפה כמו שהיה לי עם הדבק הזמני . האם יכול להיות דבק שהוא חצי קבוע ומחזיק למשך שמונה חודשים ואף יותר? והאם נכון להשתמש בדבק חצי קבוע לפרק זמן כל כך ארוך ואף ציינה שאם הכתרים לא ירדו ניתן יהיה להשאיר אותם עם הדבק הנוכחי. אשמח להבהרה

ציטוט

איני יכול לנחש באיזה דבק מכל החומרים הקיימים אצלנו היא השתמשה וכמובן לא יכול לנחש כמה זמן הנ"ל יהיה מודבק ולא ייפול. עצתי היא לפעול לפי עצת הרופאה האישית שלך שמכירה את המצב טוב מכולם, ואם יהיה שינוי כלשהו לרעה כמובן לעדכן אותה (כמו התרופפות הדבק או טעם רע בפה).
כל טוב,

התחברות

בודק...