פורום
ניווט בפורום

שלום,<br /> במס. ביקורים אחרונים אצל שיננית נאמר לי כי יש לי נסיגת חניכיים. אין לי דלקות ולא כאבים ...

ציטוט

שלום,
במס. ביקורים אחרונים אצל שיננית נאמר לי כי יש לי נסיגת חניכיים. אין לי דלקות ולא כאבים או דימומים.
העניין הוא שממה שאני קורא ברשת אני מקבל את הרושם שאין ממש פתרון אמיתי לעניין. הקצעת שורשים - גולשים שכתבו כי לא רק שזה לא עזר אלא אף הזיק להם והחליש את השורשים + גרם למראה שיניים ארוכות. על השתלה אמרו שהיא לא מחזיקה והמצב חוזר לעצמו \"הבשר נעלם\" אחרי שנתיים...
אודה אם תוכלו לשפוך מעט אור על הנושא.

ציטוט

הנושא מאוד מורכב וארך, ואני מציע לך לקרוא מה שרשמתי בדך המאמרים שלנו לגבי דלקות חניכיים.
בקצרה : נסיגות חניכיים בעיקר קורות בגלל דלקת כרונית בחניכיים שלה יש סיבות שונות (בעיקר אבנית וחיידקים + רקע גנטי, והחמרה אם יש ברקע סוכרת ועישון, למשל, וכן בעיות דנטליות כמו כתרים לקויים / סתימות לקויות, צחצוח שיניים אגרסיבי מדי וכולי.

לגבי קריאה בפורומים - מה שעלול לקרות זה שתסיק מסקנות מתיאורים או תשובות של גולשים שאינם רופאים, וההסברים לא יהיו נכונים או לא מדוייקים. ההתייעצות הטובה ביותר היא עם הרופא האישי שלך, שיכול במידת הצורך להפנותך להתייעצות גם עם מומחה למחלות חניכיים (פריודונט).
לדוגמא - בהקצעת שורשים מסלקים אבנית וחיידקים שצמחו לעומק החניכיים וגורמים לדלקת ונזק מקומי לעצם הלסת ולרקמות החניכיים. זה מצב שלא מגיעים אליו אם בכלל בשלבים הראשונים עושים טיפול יסודי להסרת אבנית מדי מספר חודשים והקפדה על היגיינה אוראלית מעולה בבית (משחה, מברשת, חוט דנטלי, שטיפת פה, סילונית וכולי).
כל טוב,
ד"ר גיא וולפין
מנהל הפורום

התחברות

בודק...